Több mint egy évszázadon keresztül a Triumph szenvedélye és innovációja alakította a motorkerékpár fejlődését, melynek köszönhetően az Egyesült Királyság legnagyobb motorkerékpár-gyártójává és globális márkájává vált.
A Triumph a változások és az általuk biztosított új gondolkodásmód elfogadásával modernizálta működését és újjáélesztette a márkáját. Mindehhez nagyban hozzájárultak az InforLN ERP (Enterprise Resource Planning) és a PTC Windchill PLM (Product Lifecycle Management) megoldások. A vállalat és ikonikus kerékpárjaik folyamatosan fejlődnek, a múltjukra is joggal büszkék, de egyúttal a jövőre is koncentrálnak, ami mögött a merész dizájn, eredeti stílus, céltudatos mérnöki munka és a motorozás iránti valódi szenvedély húzódik.
A Triumph partneri kapcsolatot kötött az Infor-ral, a világszínvonalú üzleti megoldások szállítójával. Az Egyesült Királyságtól Brazíliáig, Thaiföldig és Indiáig jelen lévő Triumph a gyártási, alkatrész- és összeszerelési képességeit ERP rendszerük felhőbe költöztetésével modernizálta.
A teljes cikk elolvasható itt: https://kontron.hu/blog/kiserje-vegig-a-triumph-erp-korszerusites-fele-vezeto-utjat/
Tudjon meg többet a Kontron ERP4Factory rendezvényén!
Szerző: Kontron Hungary
2024.09.18.
Zsákutcába kerülhet az AI egy kutatás szerint A nagy nyelvi modellek, mint például a ChatGPT elterjedése valójában egyre csökkenti a nyilvános tudásmegosztást az online kérdezz-felelek platformokon, s ezzel megnehezítheti a jövőbeli modellek képzését – erre jutott a Budapesti Corvinus Egyetem frissen publikált tanulmánya.
Szupravezető technológia: érintésmentes munka a jövő laboratóriumában Fagyasztva szárító tartályok automatizált tisztatéri töltése a Festo SupraMotion segítségével. A német technológiai vállalat a Hannoveri Vásáron mutatta be a fagyasztva szárító tartályok tisztaterekben történő teljesen automatizált töltésére és mérlegelésére szolgáló koncepciót.
Automatizáció és AI az ellátási láncokban Az automatizáció és a mesterséges intelligencia integrálása a logisztikába és a beszerzési láncokba elengedhetetlen a sikerhez és a fenntarthatósághoz az e-kereskedelem iparágában.
Mesterséges intelligencia segít a kódok automatizált javításában Elég egyetlen sebezhetőség egyetlen alkalmazásban ahhoz, hogy a kiberbűnözők betörjenek a vállalatok rendszereibe. Ezért kiemelten fontos, hogy a cégek a lehető legrövidebb idő alatt azonosítsanak és javítsanak minden ilyen sérülékenységet.
Kényelem a fogyasztónak, rugalmasság a gyártónak A Tetra Pak tovább bővítette az on-the-go kategóriára szabott csomagolási kínálatát. A vállalat a növekvő fogyasztói trendre reagál, miszerint egyre többen választanak olyan termékeket, amelyeket otthonukon kívül, menet közben is fogyaszthatnak.