Pneumatikus szelepek nagyobb automatizálási rugalmassággal és optimalizált áramlással
Az AVENTICS XV szelepsorozat több, egymással átjárható szelepmérettel és nagyobb áramlási sebességgel rendelkezik kompakt kialakításban.

 

Az Emerson ma piacra dobta az AVENTICS™ XV sorozatú pneumatikus szelepeket. Az XV sorozatú szelepeket az interoperabilitást szem előtt tartva tervezték, hogy rugalmas és költséghatékony szelepplatformot biztosítsanak a gépgyártóknak több iparágban és gyárautomatizálási alkalmazásokban. Az új szelepek ideálisak a világszerte működő gépgyártók és végfelhasználók számára, univerzális menettel és egyéb jellemzőkkel, amelyek támogatják a regionális szabványokat és a globális elérhetőséget.

Az XV sorozatú szelepek nagyobb áramlási sebességet biztosítanak egy kompakt szelepcsomagban, amely hatékonyabb és rugalmasabb pneumatikus rendszerteljesítményt tesz lehetővé gyárautomatizálási, autóipari és gumiabroncs-, valamint élelmiszeripari és csomagolóipari alkalmazásokhoz. Ez segít a gyártóknak a termelékenység növelésében, és lehetővé teszi számukra, hogy egyedi piacokra és vásárlói preferenciákra szabott termékeket kínáljanak.

„A gyártóknak minden iparágban nagy teljesítményű technológiára van szükségük, amely biztosítja számukra az agilitást és a rugalmasságot, hogy a gyorsan változó piaci igények előtt járjanak” – mondta Wolf Gerecke, az Emerson gépautomatizálási üzletágának termékmarketing igazgatója. „Az új AVENTICS XV sorozatú pneumatikus szelepek ezt a teljesítményt optimalizált áramlással, szelepek és tartozékok széles választékával biztosítják.”

Az XV sorozatú szelepek közé tartozik az XV03, amely akár 350 liter/perc áramlást biztosít normál körülmények között (NL/perc), és a 2024 októberére tervezett XV05, amely akár 880 NL/perc sebességet biztosít. Az XV sorozat összes szelepe bevált AVENTICS alaptechnológiát használ, és fémmenetekkel, párhuzamos vezetékezéssel, alumínium alaplemezekkel és kompakt méretekkel rendelkezik, hogy könnyebben integrálható legyen a gyártási rendszerekbe. A szelepek konzisztens interfészeket használnak, és széles körű csatlakoztathatósággal rendelkeznek az egyedi vezetékezéstől a párhuzamos csatlakozásokon, például a D-SUB csatlakozókon keresztül.

 

 

Támogatják a fő terepibusz-protokollokat is, beleértve a PROFINET, Ethernet/IP, EtherCAT, Powerlink, Modbus TCP, IO-Link, AS-I protokollokat, a gépvezérlő hálózatokba való integráció egyszerűsítése érdekében. Az XV sorozatú szelepek ugyanakkor könnyen üzembe helyezhetők. Az AVENTICS online konfigurátor segíti a rendszer felépítését, hasznos információkat nyújtva, míg a tervezési fázisban a könnyen érthető rendszerdokumentáció segíti a gépfejlesztés felgyorsítását. Az AVENTICS XV sorozatú pneumatikus szelepek specifikációiról, jellemzőiről és adatlapokkal kapcsolatos további információért látogasson el a https://www.emerson.com/en-us/catalog/aventics-xv03 oldalra.

 

Önvezető autók utasainak reakcióit vizsgálták a kutatók
Váratlan helyzetekben vizsgálták az önvezető autók utasainak reakcióit a Szegedi Tudományegyetem (SZTE) kutatói együttműködve a HUN-REN és a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem szakembereivel. Az eredményeikről a Nature-ben megjelent cikkükben számoltak be.
Ami jól működik, azon ne változtass! De azért fejleszteni érdemes…
Szabványosít és digitalizál a TRUMPF a karbantartás terén, ami a hibaelhárítás egyre javuló eredményeiben fizetődik ki.
Hogyan gondolkodik a generatív MI? Szegedi kutatók keresik a választ a chatbotok titkaira
A mesterséges intelligencia (MI) egyre több feladatban segít minket a mindennapokban, de mi történik egy chatbot „fejében”, amikor választ ad egy kérdésre vagy értelmez egy utasítást?
Ízletes garnéla az osztrák Alpokból
A hegyekből az asztalra: a zenon megteremti a fenntartható garnélatelepek feltételeit. A White Panther az óceánoktól távol tenyészti a garnélákat az osztrák Alpok közepén. A cég fenntartható gyártási módszereket alkalmaz.
Tűzoltás helyett stratégia
Prediktív karbantartási rendszert vezetett be a kulcsfontosságú megmunkálógépére a maklári Bosch gyár. Az üzemeltetők és karbantartók sok üzemben még ma is nagyrészt rutinból végzik a karbantartást, ha éppen nem tüzet oltanak.